:) Duschen och mysig kväll!

Jag funderar på att hoppa i duschen för jag känner mig rätt så frusen!
Har även lite ont i halsen, så ska hinka i mig lite te senare.
Blir en ganska så lugn kväll (öh som vanligt?), kika på tv och tända ljus och ja ni vet!
Mattias ligger i soffan med fjärrisen i handen och snarkar, han ser ganska så söt ut,
nästan "ta ni fjärrkontrollen så dör ni", haha!

Idag har vi inte gjort så mycket, städat lite och ätit typ. God mat var det iallafall, Mattias är helt fantstiskt i köket, gud! Idag blev det köttfärslimpa och potatismos och sås! Jag åt tills jag fick ont i magen. Jag fick lägga mig i soffan för att jag hade så ont i magen (fast det beror ju på att jag drack så mycket mjölk till maten, brukar ju få ont i magen av för mycket mjölk).
När jag låg i soffan så tittade jag "förlossningskliniken" ah bebis! Jag ska inte ens tala om vad som försigår i mitt huvud.
Jag är helt enkelt tokig, men det måste man få vara ibland! :)

Nehe, nu ska jag gå och duscha! :)

Vi hörs! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0