Lördagsmorgon i all ära!

Godmorgon!

Här sitter jag fortfarande i morgonrock och måste snart ta tag i mitt liv och klä på mig lite.
Har heller ingen aning om vad jag ska ha för kvällsmat med mig. Pfft, får väl åka och handla något sen runt sex tiden. Men åh det är såå tråkigt och jobbigt! haha! Fast åker jag tidigare nu innan jobbet hinner jag kanske åka in på kvantum och köpa mig en baguette, det vore nice! Aja, vi får se.

Inatt hade jag en hemsk dröm, tänker inte berätta om den för det orkar jag inte, men det var iallafall att mina misstankar var sanna. Gah jag dog nästan! :O haha! Usch jag hatar att drömma hemska drömmar och när man vaknar så vet man inte riktigt om det är sant de man drömt eller inte.

Aja, nu ska jag slänga på mig lite (mycket) kläder och sen sätta på mig lite makeup (haha).

Pussis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0