Lite smått och gott!

Kom hem från jobbet för en stund sen och möts av en rätt så städad lägenhet, bad ju nämligen honey att städa lite innan han åkte iväg. Inte för att det är så som jag vill att det ska vara egentligen, men han har både diskat och bäddat, vet inte om han har dammsugit, men så bra tror jag nog inte att det är.

Ska snart hoppa i säng, men ska ta mig en kopp te först och varva ner lite. Sen försöka somna, men det kommer nog vara rätt så svårt, som vanligt! Men så ska jag upp imorgon vid 06.00 så man måste ju iallafall komma i säng i tid.

Ska kika in på arbetsförmedlingen nu och kika på lite jobb. Jag hatar att vara i ovisshet om hur framtiden ser ut. Som det ser ut nu så kommer denna vakanta tjänsten gå till en tjej som nu till jul blir klar undersköterska.. eller ja om hon vill ha den, eftersom den endast ligger på 75 %. Jag hoppas ju självklart på att hon inte vill ha den, men sån tur har man väl knappast! Ska prata lite med Halina imorgon, för att få höra lite, hon kanske inte har några bra svar hon heller, meen man kan ju alltid höra!

Jag hörde förresten att de söker tjänster på bauhause, det kanske man skulle söka? nesch fy fasen! Men jag kan be mattias söka det, så han får jobba lite. Han behöver ju inte ha ett arbete med lastbilar bara för att, utan han kan ju ta typ bauhause, bara för ett tag iallfall. Det ska han söka, om han inte gör det, så söker jag åt honom! Han ska ha jobb! :)

Godnatt! Puss & hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0