Kakbakning!

Har precis plockat iordning ute i köket efter dagens måltid. Idag blev det hemmalagade hamburgare med rotfrukter i ugn! Supgergott! Efter vi ätit så skulle jag baka litegrann, så har nyss tagit ut mina havrekakor ur ugnen. De ser inte ut som de gör på bilden. Så jag tror jag har gjort något fel, höhö. Ingen svårt recept heller, mjöl,smör,havregryn&socker, vad kan gå fel liksom? aja, de går ju att äta iallafall, får se till att göra större bollar nästa gång, då kanske! :)

Har inte gjort sådär himlans mycket idag, bara tagit det lugnt, vilket är superskönt! Har ont i rygg&arm(plus knäna men jag får väl skylla mig själv om man är så jäkla klantig). Ska ner till Kvantum sen och handla lite, behöver lite sallad och så. Vi ska kanske titta på någon bra film ikväll, men det får bli efter greys isåfall. :P

Nehe, nu ska jag ut och kika om mina kakor har förändrats något nu när det har kallnat (troligtvis inte). Men vi hörs kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0