Ingen bra dag direkt!

Godkväll!

Sitter här i ett badlakan och ska snart hoppa in i duschen! Idag är det inte riktigt min dag, så det är bara att hoppas att man överlever duschandet.
Började med att jag inte alls kunde somna (pga olika anledningar som jag inte tänker ta upp), så somnade runt tre tiden, upp klockan sex. Fick ta uterundan och när jag är klar hos första tanten så ramlar jag omkull ute på gatan. Skrapade upp mina knän! När jag svurit lite för mig själv och hoppats på att ingen sett mig ska jag sätta mig på cykeln, nehe, då funkar inte den jäveln!
Bromsarna tog i framhjulet så det var omöjligt att cykla. Så jag fick gå, så jag blev försenad som fan!
Sedan har det hänt lite andra saker som jag inte orkar rabbla upp, men turen har inte varit på min sida idag helt enkelt!

Jag ska som sagt duscha nu innan allt börjar på tv. Då blir det lite te (ska smaka det nya), avokado med skagenröra och massa bra program på tv:n, så jag är ändå rätt så nöjd!
Dock gör mina knän ont, men det är väl sånt man får ta! :P
Är ledig i två dagar nu iallafall (tror jag), så jag ska ta vara på de dagarna, typ sova och ja.. inget mer?

Nehe, duschen nu då innan "halv åtta hos mig" börjar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0