Godmorgon!

Jovisst att jag gick upp vid nio idag. Jag var dock duktig och ställde klockan! Men jag drömde så roligt så jag ville drömma vidare! Vilket jag gjorde! Vaknade av att det plingar på dörren tjugo i elva! Suck!
Vem som plingade på? troligtvis "jehovas vittne" eller dylikt, eftersom vi fick en lapp i brevnedkastet om något jesus grejs. Tur att vi inte öppnade!

Ska väl snart börja med lite mat! Börjar ju vid två idag så måste ju ha fått i mig något då! Vet dock inte vad det blir för något idag, säkert något som går fort, typ korv och makaroner, men det går det med!
Ikväll ska vi nog äta något gott, eller så gör vi det imorgon! Eftersom jag slutar vid halv tio så känns det kanske lite sent att trycka i sig något att äta.

Jag har inte så mycket med att skriva, ska göra mig iordning nu iallafall och sedan laga mat!

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0