Godmorgon! Powernap på gång!

Jag är trött! Jag vill sova!
Idag vaknade jag till liv första gången runt sju tiden då Mattias gick upp. Pallade inte gå upp då, så jag låg en stund till. Vaknade nästa gång runt halv åtta av att han kommer in och pussar på mig och säger hejdå.
Jag ville gråta, haha! Sen han gick så har jag inte kunnat sova. Men nu är jag dö trött! Funderar på att lägga mig i soffan och sova lite. Ställa klockan, så jag inte försover mig. Jag hinner ju ändå inte göra sådär jätte mycket idag eftersom jag börjar vid halv ett.

Mattias kommer inte hem förens ikväll/inatt, så jag får vara ensam! Eller jag ska iofs jobba, men fram till dess blir det ensamt och efter att jag kommit hem blir det ensamt! Hoppas bara inte på att det blir allt för sent hem för honom eftersom jag imorgon ska upp och jobba vid sju!
Något jag med hoppas är att Kalmar vinner idag, så att resan dit inte var onödig! Höhö. Fan vilken skräll det skulle vara om de förlorade! Vad alla skulle bli besvikna? För de flesta har ju redan räknat med guld. Tänk er om Kalmar förlorar, vad kommer då alla dessa 49 bussar som åker från Kalmar idag göra? tänk alla besvikna människor. Haha, det hade jag velat se! Fast jag hoppas på att Kalmar vinner, för då blir alla så glada! Och glada människor gillar vi!

Nehe, nu ska jag sova lite. zzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0