Godkväll kära läsare!

Gokväll!

Sitter här i morgonrock och har precis duschat! Tänkte att det var lika bra att ha det gjort. Jobbigt att göra det imorgon på morgonen. Nu kan man sova en stund längre! :)

Kom hem lite innan tio idag och det har faktiskt gått rätt så fort. Var ju hemma ett par timmar mellan 11 & 16, rätt så skönt faktiskt! Sov mellan 14-15.30, var verkligen välbehövligt eftersom jag inte sov så många timmar inatt.
Visst, det blir nog lite svårt att somna nu ikväll, men det ska nog gå! Upp imorgon vid 06, men det ska nog gå ändå. Man vet att det är sista dagen sen får man vara ledig. Så det kommer nog gå fort och imorgon är det i ett hela tiden, då går tiden extra fort! Sånt gillas!

Slutar som sagt vid två imorgon, så när jag kommit hem blir det nog att ta tag i lägenheten, städa litegrann, bära ner madrassen (som fortfarande står i hallen!!), sen får vi se. Hade behövt handla, men är urfattiga så det går inte, haha! Får pengar på torsdag som tur är! Det behövs, vi har ingen mat! Eller jo i frysen, men vi har ingen frukostmat direkt. Får leva på Knäckebröd, men det går det med.

Jag vet ju inte riktigt hur mycket lön jag får på torsdag! Det är inte sådär jätte mycket, men vi får klara oss. Julklappar får vi köpa lite smått och billigt. Får ju nästa lön precis innan jul, så vi får se hur vi gör med det! Kanske handlar de sista julklapparna då. Aja vi får först och främst se hur mycket lön jag har nu. Sen får vi snacka julklappar! ;)

Nehe,  nu ska jag kika runt lite, sen blir det att hoppa i säng. Ska ju som ni vet upp med tuppen imorgon. Kuckeliku!

Kommentarer
Postat av: Nina.

Får du lön så tidigt i december??

Fan jag får ju inte lön förrän den 27.. fan vad fusktigt ;)

2008-11-25 @ 17:37:06
URL: http://ninalilja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0