Godkväll & godnatt!

Ska snart hoppa i säng tänkte jag. Funderar på om Mattias kanske vill följa med mig, ska locka honom med lite kortspel. Vi har blivit ganska bra på att spela, fast någon av oss blir alltid sur i slutändan för vi är både lite av dåliga förlorare, men det är ändå ganska kul. Sen vi var i danmark har vi nästan spelat minst 2 ggr om dagen. Höhö men vad ska man annars göra i lilla Nybro staden? :)

Vi har inte blivit av med sakerna som ska till vinden, utan det får bli imorgon. Börjar ju inte jobba förens vid fyra, så vi har gott om tid på oss! Ska försöka hinna städa också, så man kan ha en fin städad lägenhet till helgen, det vore skönt!
Får se om jag har orken till det imorgon, men det blir säkertligen så, för när man fått iordning allt och bort med allt som ska bort, då städar man av bara farten!

Jag har ont i örat, måste nog kolla upp det snart. Det var ju inte så länge sen samma öra var svullet inuti, men det gick ju över iofs, men eftersom det har kommit tillbaka igen så kanske det är något man ska kolla upp? Hm jag vet inte. Ska se om sköterskan är där imorgon, då kan hon få kolla på mitt öra. :)
Förresten, hur skaffar man en ny patientbricka? min är typ 8 år gammal och stämmer inte ett dugg. Så måste ordna en ny.

Nehe, ska börja göra mig iordning för natten. Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0