Gårdagen var lugn och idag blir det julskyltning!

Hallihallå!

Igår blev det en lugn kväll, iallafall för min del. Satt hemma och kikade på "over her dead body" tills Caroline ringde och sa att jag skulle komma på fest. Jag var inte direkt sugen, men tjejen lyckades övertala mig. Tänkte då ta cykeln men hittade inte cykelnyckeln, så jag tog bilen eftersom det regnade ute! :)
Åkte upp till Patrik först och satt där medans alla var riktigt på G, de drack, de spelade musik, de dansade! Rätt så roligt att kolla på iallafall! Efter många om och men gick vi vidare mot festen där Caroline var.

Där stannade vi inte allt för länge och senare skulle vi upp till Patrik igen, men då åkte alla hem, så det var faktiskt Mattias som sa "jenny nu åker vi hem!", det är inte dåligt det! :) Körde Jonatan? hem till hanemåla och sen åkte vi hem.
Vår lägenhet var så fin utefrån, jag har verklien lyckats bra med att pynta, haha! :)
Vi var iallafall hemma runt kvart i två och somnade väl halv tre!

Vaknade upp vid halv elva och har sedan dess suttit här och kikat runt lite.
Idag blir det julskyltning och adventsmys. Jag vill dricka glögg och äta lite pepparkakor ikväll. Men eftersom verken jag eller mattias är sådär jätte förtjusta i glögg så struntar vi nog i det, utan blir nog bara lite pepparkakor! :)

Imorgon börjar en ny vecka igen, då är det dags för jobb, men jobbar kväll hela veckan! (har jag för mig). Jobbar ju även helgen, men det gör inte så mycket, pengar pengar! :)

Nehe, nu ska jag kika vad vi har i kylen/frysen och göra iordning något att äta. Magen börjar kurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0