Fredagskväll

Godkväll!

Idag har jag haft fullt upp, jobbade först till två sedan bar det iväg till kalmar där vi spenderade tiden på Ikea, hemtex, rusta, city gross. Handlade lite smått och gott som blockljus, balkongljus, julduk.
Vi var hemma runt sex tiden, då var vi båda helt slut.

Skulle ju gått ut ikväll, men kännt hela dagen att jag inte haft de "riktiga" suget! Och känner mig helt utsliten. Så jag bangade ur, men jag tror att de hade en aning om det, höhö! Visst jag är lite småsugen på att, men det får bli någon dag jag är ledig fredagen, så slipper jag vara så himlans trött.
Och så får det vara när jag har mer pengar, för dessa pengar jag fick nu, har redan gått åt! Eller jag har ju pengar kvar, men måste ju handla julklappar, så man måste ju verkligen hålla hårt i i de.

Imorgon ska Mattias iväg och kolla på fotbollscup och sedan tydligen festa på kvällen. Så imorgon har jag en ensamdag/kväll. Ska städa undan imorgon och julpynta tänkte jag. Julgardinerna hänger ju redan uppe, så det är allt de andra som ska upp i fönstrerna, kommer bli mysigt.
På kvällen vet jag inte riktigt, någon som är sugen på att komma över på en julfika? myskväll & titta på typ film eller något? då är det bara att höra av sig. ;)

Nesch, nu blir det att kika runt lite här på olika bloggar, sedan blir det Idol igen och sen sängen! Vi hörs kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0