Ett stort grattis till Kalmar FF!

Man får väl börja inlägget med att säga GRATTIS till Kalmar FF som idag tog SMguld! Jag hörde de sista minutrarna på radion när jag satt inne hos en tant. Guud vilket jubel det var. Hörde även att mer än hälften som var där var kalmarbor, haha! Har pratat lite med mattias på sms, de skulle gratta laget när de kom till Kalmar (vilket de gjort nu), sen skulle de bege sig hemåt. Så troligtvis blir det inte så himla sent, så funderar på att sitta uppe och vänta, eller ligga. Spelar ju ingen roll, jag kommer ju inte kunna somna ändå!

Dagen gick faktiskt väldigt fort idag, vet inte riktigt vart den tog vägen. Men lika skönt var det eftersom jag inte alls var sugen på att jobba idag! Det som är surt är att jag får jobba imorgonbitti, det gillar jag inte och dessutom till dötiden FYRA! Men det får gå! Jag överlever! :) Jobbar ju med Sollan & Heléne så det ska nog gå bra skulle jag tro. har dock ingen mat fixad, men det får gå ändå. Får ta med mig lite mackor och så, så ska det nog lösa sig!

Pratade precis med Mattias, de kommer hem runt tolv tiden, de ska åka buss hem vid kvart över elva. Han undrade om jag vill hämta de, men jag känner inte för att köra till kalmar, dessutom i mörker. Nja men hade de inte gått någon buss så hade jag ju fått hämta de. Men så är det nu, så ska hämta de vid stationen senare! Så det blir nog bra. Ingen idé  att lägga sig då när jag vet att han snart kommer hem min lilla älskling! :)

Det är sjukt hur mycket man kan sakna en person på en dag? Jag träffade honom liksom imorse en sväng, ändå så saknar jag honom nästan direkt! Den känslan håller i sig än, för annars brukar de väl avta? eller? haha. Hur som helst så har jag kvar känslan av att sakna honom varje minut han inte är här, trots att vi varit tillsammans i över 2 år. Men det är väl bra? :) Ett plus i kanten är väl också att jag älskar honom? Åh vad jag älskar honom! Det finns verkligen ingen annan som kan göra mig så glad som han! Han är verkligen bäst! :) Alla har vi våra svåra stunder, men efter regn kommer solsken. Och det har inte varit några tunga regnmoln över oss! Det känns så bra! Vi passar som handen i handsken så är det bara!

Nehe, nu ska jag sluta upp med min kärleksförklaring och diska upp lite och sen sätta på vänner så tiden går tills han kommer hem! Jag längtar! :D

Puss&kram

Kommentarer
Postat av: caroline

Yeah I know ;D haha, jag vet inte när kan du? denna helgen blir det bra luuuungt iallafall :P

2008-11-10 @ 10:58:52
URL: http://carrisparris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0