Stressiga onsdag!

Här sitter jag nu och väntar på att tiden ska rinna förbi, börjar om sisådär 20 minuter och vill inte gå än.
Det känns som om det kommer bli en hektisk dag, har två prov idag, båda runt 13,00 tiden, senare vid 15,00 är det möte på Almen och sen är det en stund på stan för att göra vissa ärenden och sedan är det hem och plugga! Imorgon har vi nämligen ett prov, en bokrecenstion, debatt och så har jag ett glosprov, yeeah! I LIKE, not!
Så denna dagen kommer verkligen vara stressig jag känner det redan nu och jag längtar tills ikväll då allt är klart och jag kan lungt sätta mig vid tv:n och kolla på grey's (haha har jag någonsin pluggat färdigt tills grey's?).

Jag har inte så mycket mer att skriva, ska packa ner mina skolböcker, borsta tänderna sedan är jag redo för att bemöta denna dag. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0