Stora bloggare

Jag hade nu tänkt skriva lite om de olika "stora" bloggarna jag läser och vad jag tycker om de.

Blondinbella : När jag först började läsa hennes blogg så gillade jag den, jag hade hört från många olika håll att den var så patetisk och löjlig. Men som sagt gillade jag den, till en början, men det började gå utför efter ett tag. Hon skriver inte något som fångar mig som läsare, som berör mig, eller något som jag känner igen mig själv i.
Men hon har starka åsikter om saker och ting och i vissa fall håller jag med, men oftast inte.
Dock får hon ett stort plus i kanten för att hon endast är 17 år (eller?) och har jobbat upp sig till där hon står idag, mycket bra jobbat!

Kenza : Samma sak här, jag gillade henne när jag först läste hennes blogg, men sen hennes break up med pojkvännen så blev bloggandet lidande och man kände verkligen av hennes sorg (vilket jag kan förstå), men hon har inte tagit sig upp riktigt än, inte med sin blogg iallafall. Att läsa den känns bara tråkigt och förut var jag inne på den flera gånger om dagen, idag kanske jag är inne där en gång i veckan, för jag är inte intresserad av hennes tjat om tokio hotel längre, det känns uttjatat, vi vet att hon gillar de, släpp det!

Stina-Lee : Min absoluta favorit, jag vet inte riktigt vad som gör henne till min stora favorit. Hon känns så himla jordnära och verkar vara världens snällaste människa. Varje gång jag klickar in på hennes sida och läser hennes små inlägg blir jag glad, det kvittar vad det stod i inlägget, hon gör mig verkligen glad.
Dessutom älskar jag hennes videoupdats, de är så sjukt härliga och får mig verkligen på bra humör.
Stina-Lee är verkligen en tjej jag skulle vilja ha i mitt umgäng och jag tror minsann att jag är lite småkär i henne ;)

Kissie : Jag vet inte om jag ska hata eller älska denna person, jag har liksom inte en aning?
Hon är också den svåraste personen att skriva något om. Ibland tycker jag, personligen, att hon beter sig som en barnrumpa, men i vissa situationer är det tvärtom. Jag har ingen aning, jag är kluven i kissiefrågan helt enkelt. Ibland är hon för jäkla härlig, ibland vill man skaka om flickan och fråga vad hon håller på med! (:

Så det är lite av mina åsikter av just de "stora" bloggarna jag läser, vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Stina-Lee

hahaha.. men åhh vad söt du är!!! :D Tack tack tack

2008-05-03 @ 19:42:52
URL: http://stinalee.se
Postat av: Caroline

jag håller med i stora drag! Stinalee är också min favorit, en gång satt jag och tittade på en videoblogg som telefonen ringer i, men hon vill inte svara.. så telefonen ringer där i bakgrunden hela tiden, körde den videon om och om igen, så jävla rolig :D kissie hatar jag fullt ut, världens tönt.

2008-05-04 @ 13:12:03
URL: http://wellyouknowme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0