Söndag 11 Maj

Godkväll :)

Det har verkligen varit alldels underbart väder ute de senaste dagarna och det är med ledsamhet man hör att de nu är över (för ett tag), redan nu i veckan ska det bli dåligt väder, vilket verkligen inte uppskattas.
Hoppas det är bra väder på tisdag i Danmark iallafall, ja för vi ska ju dit med klassen och gå på ett studiebesök på ett missbrukar-hem, ska bli kul. Hoppas iallafall på ett bra väder så man slipper gå runt där och frysa.

Igårkväll var det fest i svartbäcksmåla, dock drack jag inget (som vanligt enligt Hannah, haha:), jag var chaufför och man måste ju offra sig för laget liksom. Det var iallafall trevligt, vi grillade och så spelades det brännboll.
Dock dog festen ut ganska fort kändes de som, men det gjorde inte så mycket enligt mig eftersom jag var supertrött och ville hem. Så igår blev det inte lika sent som det brukar bli när mattias är i farten, utan vi kom hem redan innan två, typ rekord! :)
Innan vi kom hem fick jag skjutsa runt på folk till diverse ställe, så nu har jag kört i mörker typ 3 gånger, haha! :)

Idag har inte så mycket hänt, mattias låg och sov fram till typ halv ett, sedan dess har vi lagat mat och ätit ute på balkongen och myst litegrann. Jag vill verkligen göra om min balkong så det blir supermysig så man alltid vill vara där ute, men det finns inte så mycket man kan göra, så det är ju inte så himla lätt!
Nu ikväll vet jag inte riktigt vad som sker, kolla tv iallafall, det är ju AA ikväll och sedan parlamentet och efter det sanningen ögonblick (haha vilket sjukt program).

Nu ska jag typ gå och diska eller något sånt skoj! :)

p.s ibland kan man undra hur folk orkar? och jag får mig själv en tankeställare: Är jag också då? :S d.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0