Jag behöver sömn!

Godkväll.

Sitter här med trötta ögon och vill egentligen bara gå och sova, är supertrött.
Men det blir inget med det, jag måste fortsätta plugga på samhällen (som jag inte alls har pluggat på så mycket, duktigt jobbat?!), men jag har iallafall skrivit ner vad jag ska säga imorgon på redovisningen av boken jag har läst.
Så jag ska strax göra mig en kopp te och sedan läsa i samhällsboken för att klirra en bra betyg.

Mattias ligger och sover framför ishockeyn, så jag antar att det är ganska tråkigt. Jag vet inte riktigt om jag ska väcka honom, för han kommer ändå kunna sova ikväll, direkt han lägger sig så somnar han i stort sett, somliga har tur. Själv måste man typ vrida och vända på sig i hundra år innan hjärnan ens fattat att man ligger i sängen och försöker att sova, inte lätt.

Som sagt ska jag nu fixa te sedan ta mig till sängen för att plugga, samt sänka volymen på tv:n, varför har såååå högt när ingen lyssnar?

Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0