Flummigt inlägg!

Jag sitter här och försöker hämta luft, jag har skrattat, verkligen ett megaskratt också, som varade i flera minuter, egentligen åt inget som var speciellt roligt men ändå.
Läste Jessicas (mattias lillasysters) blogg alldels nyss där hon så gulligt hade skrivit:
"Nästa vecka tar min bror studenten :D och det gör min nya pojkvän med :) Gud! Säger jag min bror ska sluta skolan, han är ju inte vuxen än XD inte i mina ögon. Och hans flickvän Jenny med! Men hon förtjänar det så som hon har längtat :)"
Ni kan ju läsa själva att det inte var så kul, men jag antar att jag skrattar av ångest, jag slutar skolan.. slutar, slutar, slutar den förbannade skolan. Plus att det var ganska kul att hon inte tycker att mattias är vuxen, haha. Men iallafall så har jag precis hämtat andan och detta gjorde verkligen min kväll. Haha ja, säg mig vad har jag för humor egentligen? eller jag är bara helt ångestladdad och skrattar så man nästan gråter istället för att gråta? ah jag vet inte, kul var det iallafall! ;)

Har precis kollat på desperate housewifes och ska strax slänga mig in i duschen, sedan blir det lite mer plugg för att sedan lägga sig för att ta sig en tupplur, imorgon har jag sovmorgon fram till 10, så det ska bli guttans, om jag orkar ska jag försöka ta mig upp tidigiare och även plugga lite då.
Men jag tror att jag kan proven nu, jag är ganska säker på det faktiskt, men lite extra plugg gör ju inget! :)

Jag väntar även på att Mattias ska komma hem, han har varit borta i massa timmar nu, blööh, han är iväg med Danne och spelar typ bingo i kristallen (okej hej pensionersvarning eller?) men det borde väl vara klart vid denna tiden? för de som spelar är oftast äldre och de brukar la sova nu? ;)

Förövrigt vet jag inte hur jag ska klara av denna vecka samt nästa vecka:
Torsdag- klassfest, lördag - hasselbacken, söndag - brännbollsfest, måndag - tältfest, tisdag - vollybollfest., helt sjukt många festar alltså, så om jag dricker alla dessa dagar (som jag förövrigt inte har råd med) så kommer jag inte vilja dricka en droppe på studenten, vilket känns väldigt tråkigt, därför resonerar jag i att jag festar endast två dagar, men hur ska man kunna välja? gah jag blir tokig. En sak som är säker är hasselbacken iallafall, sen får vi helt enkelt se vilken av festerna jag festar på. :)

Förresten så pratade jag med mamma förut och hon blev helt chockad att vi tog studenten nästa vecka, hon trodde de var inte nästa utan nästa igen, haha verkligen stor koll liksom! :) "MEN DÅ KOMMER JU MORMOR & MORFAR PÅ MÅNDAG JU, VAFAAN" hahahaha!! :)
Sen så satt hon inne och surfade medans PG satt på altanen (man ser liksom ut till varandra och kan lätt prata med varandra) men de sitter och snackar på msn, haha vadå liksom? Sen så reste sig tydligen PG upp och mamma sa till mig "ja nu ska han väll in och värma på kaffet" så frågor hon honom vad han ska göra när han kommer in, gissa vad? jo värme på kaffet.. snacka om koll! :) haha!

Aja, jag känner att detta blogginlägg är flummigt och helt orealistiskt, men det får gå ändå, jag tar ju trots allt studenten om 9 DAGAR! :)

Nu kommer mattias hem, bäst att dra! :) PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0