14 Maj, redan?

Jag har inte tid att skriva ner hur det var igår, utan det kommer förmodligen senare idag, så håll till Godo. det var iallafall en härlig dag idag med mycket skratt.

Har verkligen sovit så jävla gott inatt, somnade direkt jag la mig igår och vaknade vid nio snåret och var fortfarande aptrött! :)
Ska iallafall snart ner till skolan och ha en lektion, slutar vid kvart över tolv, tror jag, om vi inte ska ha klassråd.
Senare idag blir det städning och diverse småsaker, måste dessutom handla, för vi har ingen i kylen känns det som, så det blir att tillägna dagen åt massa tråkigheter, samt plugg (som förövrigt också är ganska tråkigt), vi har närmligen prov i samhäll imorgon, måste dessutom ordna med annat plugg, för snart är det slut. gahh!

Nehe nu ska jag borsta tänderna och sedan ta mig mot skolan, vi hörs mina (o)vänner! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0