1 Maj :)

Jag är megatrött och ska alldels strax ta mig ut till toaletten för att borsta tänderna.
Igår var det ju som alla vet Valborg, jag och Mattias satt hemma och myste framför en film och god mat, sånt gillar jag! :) Fast vi kom i säng ganska sent ändå och idag vaknade jag inte förens halv elva, härligt att sova! :)
Idag låg vi och slappade till typ ett tiden, då vi tog tag i våra liv och gick ner till affären som de öppnade idag precis här brevid, hur skönt som helst. Slipper man ta sig ändå bort till stan för att typ köpa mjölk eller något.
Därefter åt och senare begav vi oss in till kalmar, idag började nämligen bilbingot igen! ;)
Dock ingen vinst, men gubben brevid vann 5500 sammanlagt, vilket vi inte gillade haha! :)

När vi nu varit hemma en bra stund har vi kollat på film och sådär, inte så värst mycket. Det är så skönt att inte behöva göra något, utan bara strunta i allt och bara vara!
Imorgon ska jag dock ta tag lite i mitt pluggande och skriva lite på mitt föredrag (vet inte om man kan kalla de det, men ändå) som jag ska hålla på tisdag, dessutom måste jag göra andra smågrejer, men det ska nog gå bra.
Troligtvis ska vi iväg till Timmy imorgon, skulle nog grilla där om jag inte minns helt fel.
Annars blir morgondagen lugn vad jag vet nu! (:

Nehe, nu ska jag stoppa i mig lite hostmedicin och sen hoppa i kojs.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0