Söndagskväll & godnatt

Jag hinner, eller snarare orkar inte skriva sådär jätte mycket.
Tänkte bara lämna ett litet spår här.
Ska strax lägga mig, eftersom jag börjar jobba imorgon - 07,00-14,00, det känns inte bra. För det känns som om jag inte kan ett dugg och eftersom jag aldrig varit med på morgonrutinerna så känns det ju ännu sämre. dessutom är vi bara vikarier imorgon, men det få la gå. Skulle ju egentligen vara ledig på tisdag, men ska gå brevid då (som jag gjorde idag), för jag ska tydligen hoppa lite mellan grupp 1 & 2. Buh, jag känner att jag inte vill jobba längre, jag vill vara miljadär och inte göra något alls.... typ!

Nehe, ska försöka sova lite (lär ju vakna varje timme). Men vi hörs mina vänner!
Kramkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0