Kul kul! :)

Hallå hallå.

Jag ska börja med att säga att ni som vill ha tag på mig, glöm det! Min mobil är sönder.. varför det? Fråga Helen Ederström! Hon spillde ut cider på mobilen så nu får jag inte i gång det och den går inte att öppna heller.. JIPPIE! I LOVE HELEN! :) haha!
Men ska försöka fixa en "lån" telefon av Danne, hoppas han har någon! Inte så kul att vara utan en telefon såhär i studenttiden! :)

Igår var det brännbollsfesten och jag kan ju säga att jag haft roligare, men vad gör man? De dog iallafall ut och senare åkte vi hem till patrick där festen drev igång, hahaha! Typ trekant inne på toan eller vad? ;)
Plus att Sebban blev skit full och spydde ner sig själv och mattias (i ansiktet), alla var skitfullla (utom jag) och idag på morgonen så spydde Mattias, vilket jag tyckte var skiit kul, MOBBAD! :)
Igår skulle vi få hem Sebban, från kungshall hem till oss, det var jobbigt, han kunde knappt gå pojkstackarn, men inte så konstigt efter att ha tagit 8-9 snaps 40% sprit efter varandra, men jag tyckte så synd om honom! (:

Har idag varit i skolan, sagt hejdå till JP och så åt vi lite pannkakor! Ikväll är det tältfesten, men jag tror inte jag ska dit, kanske om mimmi & nina ska köra dit senare ikväll, men det är sånt som märks! (:
Är inte alls sugen på att festa idag, så vi får helt enkelt se!

Nu ska jag försöka få liv i min pojkvän, som är lite bakfull, mohahaha! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0