Imorgon.. jag tror jag svimmar!

- Halsen kliar
- Hostningar
- Huvudvärk
Visst är det kul att bli förkyld såhär på sluttampen? Yeah!
Imorgon är det faktiskt jag som tar studenten!
Hur mycket kommer ni kunna sova inatt? Själv lär jag sova ett par timmar.
Jag är nervös, kan vi inte skjuta upp studenten typ 2 veckor?
Är det detta som kallas studentångest? Shiit!

Jag behöver bara skriva av mig lite, för nu ska jag vandra ner till Linnea och dona blommor tills imorgon och äta korvstroganoff, jag är hungrig! Puss på henne för hon är så snäll! :)

Jag börjar typ lipa nu, jag är känslig såhär inför studenten. Jag ska inte skriva att jag gillar massa folk, jag gråter då :) haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0