Letning av resa!

Jag vet, jag var nyss i Paris. Men jag vill iväg igen. Så just nu kollar jag upp resor, vill egentligen till Venedig, det verkar vara så mysigt där, men vi får se. Om jag känner mig och mattias rätt så kommer det ändå aldrig bli av, men man kan ju få drömma lite? Om man hittar något superbra och till bra pris kanske man ska slå till? Jag vill! :)
Dock kollar jag upp resor med buss, för flyg, jag känner mig inte redo.. haha! Och sist vi åkte buss så gick det bra, det var inte alls så jobbigt som jag trodde det skulle vara, såå.. ja vi får se.

Nu börjar klockan bli mycket och mina spaningar på resor börjar gå överstyr, nu kollar jag t.o.m resor till tyskland, en såkallad "tysk flodkryssning weekend", javisst, det låter väl alldels utomordenligt mysigt, men njaa? ska man åka så ska man, tyskland kan jag åka över till imorgon med bil om jag känner för det typ.
Det är kul att leta resor och när man hittar något och säger "men 5 dagar i prag då?" så hör man bara i bakrunden "mm, glköasdpd, ööööhm" typ, han verkar inte vara lika intresserad som jag. Dessutom så säger han "men jenny vi var ju nyss utomlands". Jaa vi var ju det, men jag skulle vilja åka iväg med honom, bara honom! Visst det var asmysigt och trevligt att åka iväg med hans familj också, men det är en annan känsla att komma iväg själv, för första gången liksom, ni förstår vad jag menar? Hur som helst så verkar han inte vara allt för intresserad, så någon annan som är på? Bara över ett par dagar, åka över till Prag och umgås, dricka öl (eh eller hur?) och sådär.

Nej, nu får det vara nog, ska ta och lägga mig. Kanske går det att övertala mattias när vi väl kommit i sängs? :)

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0