Hemma igen :)

Hej nu är jag här igen!
Som jag sa så gick det väldigt fort på jobbet idag, hur skönt som helst.
Det som är mindre roligt är att komma hem såhär "sent" och varva ner, äta, duscha och allt som man ska göra, för att sedan komma tidigt i säng, eftersom imorgon börjar jag vid 07,00 och klockan ringer vid 06,00, så man måste ju komma i säng i tid (vilket jag aldrig gör). Men jag ska alldels strax hoppa i sänga, ska bara tömma kattlådan och duscha av mig, sedan blir det till att krypa ner och försöka få lite sömn.
Mattias ska upp vid 04,00 imorgon (lycka till att han kommer sova inatt, eftersom han sovit hela dagen), han ska med Patrick på hans jobb, så han får in en fot där, för tydligen behövde de folk där eller vad det var. Tycker dock synd om honom att han ska behöva köra till kalmar vid 04,30 varje morgon isåfall, men vi får se!

imorgon jobbar jag som sagt "djävulsturen 2" (enligt mig själv), 07,00-16,00 hatar de turerna! "djävulsturen 1" är nog ta mig fasen 12,30 - 22,00, puuh säger jag bara! På torsdag är jag som sagt ledig, ska bli skönt, för sen blir det jobb hela helgen + måndag. Men det kommer nog gå bra, ska jobba med Sollan och hon är mycket trevlig, dessutom skulle visst Jenny jobba litegranna också på lördag tror jag, så vi får träffas ett par timmar. Var ju ett tag sen sist, henne gillar vi också väldigt starkt! :)

Nehe, nu ska jag inte sitta här alldels för länge. Vi hörs mina vänner! Kram & Puss / Jenny Viklund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0