Hallå bloggen!

Godkväll på er!

Nu var det ett tag sedan jag skrev och i helgen har jag, Mattias, John, Fhilippa & Patrick varit i Skammelstorp och slappat, druckit, ätit och solat. Har varit hur härligt som helst. Dock små skavanker som man helst varit utan, men det gick!
Natten mot söndagen så var vi på akuten, orkar inte drar historian, men det gick iallafall bra och vi var hemma i stugan vid 06,00 igen.. puhh.
Idag har jag jobbat kväll, åh vad jag älskar kvällar, det går så himla fort och det är verkligen härligt att jobba kväll.
Imorgon jobbar jag en jobbig A tur, börjar alltså vid sju och slutar vid fyra! På onsdag jobbar jag till två och efter det ska jag till Växjö för att hälsa på hos Rebecca och sova där tills torsdag, då jag är ledig. Ska bli kul att se deras nya lägenhet och deras lilla Hund, Dita! :)

Nu ska jag börja dricka Herbalife förmodligen.. det ska bli intressant. Ska ringa och beställa imorgon tror jag.. Iofs var det ganska dyrt, men det är det värt och om det funkar så är det ju bra.. är det någon som har erfarenhet?
Själv så är det en på jobbet som druckit detta och ja.. vad kan hon ha fått ner? 20 kilo? Det är inte illa.. Därför ska jag börja med det nu och jag ska följa det.. Det ska bli intressant, eller hur? :)
Ni ska få följa min resa här på bloggen hade jag tänkt.. eller njaa.. kanske.. haha!

Nehe, nu ska jag sova.. för jag ska upp om ett par timmar igen. TjarååÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0