Biomys med Linnea & Jenny! :)

Gokväll på er allihopa!

Snart ska jag göra mig iordning för en helkväll med Jenny & Linnea,, vi ska int ill kalmar och äta något gott sedan ska vi ta oss vidare mot biografen och checka in sex and the city filmen, det kommer bli skooj! :)
Jag somnade en stund förut, det var verkligen superskönt, jag älskar att sova!
Fick gå hem tidigare från jobbet idag också, så slutade vid 15.00 istället för 16.00, det gör mycket! (:
Det var en kille som gick brevid idag och jag kände igen mig så väl i honom, inte veta vad man ska göra, osäker och sådär, men det kommer nog gå bra! (:

Imorgon är jag ledig och då ska vi på kalas hos Hugo, han fyller ju 6 år den lille skiten! :)
Annars är det inte så mycket som händer, i fröseke förblir vi ju ett tag, har ju inte träffat Wilma sedan julas om jag inte minns helt fel. Så det ska bli kul! (:

Jobbar även på fredag, men då går jag till 2, så det är inte så farligt tycker jag!
Sedan är jag ledig lör,sönd vilket känns bra!
Dock är veckan efter hur jobbig som helst, jobbar - mån,tis,ons,fre,lör,sön,mån,tis,(ons), låter inte det kul? Gaah. Kommer verkligen bli tufft, men det får gå! Förresten, snart har jag jobbat där mina veckor, fasen vad tiden går fort. Men eftersom jag ska hoppa in för Natalie, så har jag ytterliggare ett par veckor, sedan får vi se hur det blir med den där vikarietjänsten, jag håller tummarna, hoppas ni också gör det? :)

Nehe. nu ska jag sminka mig lite och byta kläder, vi höres! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0