you're my baby love

11 Januari 2008, fredag.

För att tiden ska gå fortare har jag tagit ner julsakerna (äntligen!) och bytt gardiner.
Eller bytt gardiner har jag bara gjort i vardagsrummet för det är bara dit jag har andra gardiner.
Måste åka till Ikea någon dag och handla lite lampor som man kan ha i fönstren och lite blommor tror jag! :)
Men som sagt så fick jag ett ryck för att tiden gick så fort, så jag började fixa och dona, så nu är alla julsaker nere och lägenheten är städad i varje litet hörn!

Ikväll är det start för Let's dance och förmodligen får jag spendera kvällen av att titta på det själv.
För mattias ska förmodligen ut och dricka lite öl med John & Åberg.
Bara för det är jag lite sugen på att dra till kalmar och festa jag också, men det medför så mycket problem..
Men vi får se, kvällen har ju inte ens börjat så wtf! (:

Helgen kommer spenderas med hushållsgöra samt på söndag ska jag förmodligen umgås med Stina, var alldels för länge sen vi sågs så det är verkligen på tiden! (:
Annars blir det en lugn och stillsam helg, hoppas jag på iallafall!

Ska kolla lite vänner nu, har börjar om från säsong 1 nu, så ska kolla in lite avsnitt!
Nu önskar jag mig de andra vännersäsongerna jag inte har i födelsedagspresent!
Har till säsong 3, så det är ju en del till som man måste ha för att fullfölja hela vännerboxen liksom!

Ha en trevlig fredagskväll!

 Såhär blev mitt fönster idag efter jag bytt gardiner och gjort iordning lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0