You're killing me!

23 Januari 2008, onsdag.
(endast en månad kvar till födelsedag)

Jag kan ju inte medge att dagen har fyllt sin funktion, kändes oerhört onödigt att ens ha klivit upp ur sängen idag.
Väl i skolan var vi utan lärare, fem elever och en film på 2h 13 minuter "livet från den ljusa sidan".
Guess what? vi kollade klart på den, vi var effektivare än någonsin, trots att förslag flera gånger kom upp att vi skulle spola fram den. Men vi var duktiga elever, funderade på frågorna och kollade klart filmen, vi är fan inte dåliga!

Igår var jag & jenny en sväng till sjukhuset för att kolla in våra Apu-platser så klampade in på intaget och fick träffa Bodil, som var schemaläggare och undersköterska. Vårt schema var inte riktigt klart och vi fick  komma med lite egna förslag och hon frågade hur det var med tider och bussar om det skulle krångla med bussar.
Jag ser inget krångel med att komma in vid sju (visst jag är jävligt morgontrött men vadå?) de enda krångliga jag kan tänka mig är turen som sluter vid 24,00, då går det direkt inga bussar hem, så den turen får jag nog avskaffa mig om jag mot all förmodan skulle få en sån.
Denna Bodil pratade om en tur som lät intressant, man började bid 08,00 och var då inne på akuten och tog emot ambulansen när det först kom.. sen fastställa anamnes, då jobbar man med en sjuksköterska (och självklart med sin handledare eller vem det nu är som är undersköteska där ute), det lät verkligen intressant, då får man verkligen följa med patienten från det att de kommer till sjukhuset och sen vidare. skoj!

Egentligen borde jag inte sitta här och skriva blogg nu, har andra saker att göra, så som att skriva mitt naturkunskapsarbete, yeeeah, eftersom jag mitt smarthuvud verken skickade de till min mejl eller sparade de på datorn när jag nästan var klar i skolan får lov att jag göra om att, skoj för mig, eller inte! 

Har iallafall tagit fram kassler ur frysen så det ska vi nog äta till middag dag, bara så ni vet liksom. Jag antar att ni är så pass intresserade, haha! 

Nehe, skolarbetet kallar.... 

p.s jag funderar starkt på att ha ett s.k "sexparty" när jag fyllt 19, vad sägs om det tjejer? d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0