That's life, simple!

6 December 2008, Söndag.

Jag leter förbrilt efter den perfekta balklänningen, det borde väl vara dags nu?
Jag hittar så många fina och jag vill ha alla. :)
Det är nog så att jag inte kan bestämma mig för vilken som är.. jag!
När jag åker upp till mamma ska vi in till Linköping och kolla lite, hittade ju en bra adress där, så vi får väl se!

Idag har vi varit i orrefors och ätit god mat och pratat Paris.
Kollar in hotellet vi ska bo på och pratat om själva resan och sådär.
Jag ser framemot det, tänkt er Paris, dessutom 2 heldagar på Disneyworld, mys!
Men när jag började tänka efter på resan förut fick jag ändå lite småpanik, när vi åker.. då har vi tagit studenten!
haha, mitt eviga tjatande om Studenten, fan vad jag ser fram emot den! Gör inte ni det?

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0