Such a mess

2 Januari 2008. Onsdag är det idag och jag tror att det har varit den tråkigaste dagen i år, haha. Nej men allvarligt, denna dag har varit så fruktansvärt tråkig. Vi makade oss upp jätte sent idag, runt ett tiden kom vi upp, därefter har jag inte gjort ett jävla dugg, har strosat runt i morgonrock hela dagen och kännt mig allmänt utråkad. Funderade stark på att ta en promenad, men det såg så kallt och läskigt ute så jag ångrade mig.
Men nu är jag lite sugen på att ta på mig byxor och en varm tröja och hasa mig ut i snön, ja det är faktiskt snö och det ligger kvar på marken.
Min personliga åsikt är att det inte hade behövt komma någon snö alls nu när både jul & nyår är över, men det är inte jag som bestämmer vädret så jag får ta det som det är.
Som sagt är jag sugen på en promenix såhär i kvällsmörkret, men tror inte att min andra hälft är så sugen på att ta en runda, men man kan ju alltid fråga, det dör man ju inte av! :)

Jag har inte så mycket nytt att tilläga eftersom dagen har varit så tråkigt. Det som är det positiva med dagen är att vi idag fick ett sms att Paris resan är bokad. Den 15 juni åker vi, jag mattias med hans familj & släkt. Vi ska strosa runt på Disnyland och bara ha det allmänt mysigt och trevligt, jag kan säga att jag ser fram emot resan något fruktansvärt, så nu blir det till att spara och spara. Frankrike är ett land jag alltid har velat åka till och Paris vilken fantastisk stad, min stil.. Romantik på hög nivå, vi får väl se vad resan erbjuder för roligheter!
Det ska bli iallafall superkul! :)

Nehe, ska försöka få med mig min kära pojkvän ut på en promenad i vintervädret.

På återseénde!

Tjüss / Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0