Still Monday!

28 Januari 2008, fortfarande måndag.

När jag nyss loggade in på internetbanken såg jag att summan på mitt konto inte borde stämma, 506 kr?
Hm, gick in och såg att hyresgästföreningen för det första hade dragit 70 kr (Jag har ju liksom gått ur den föreningen, what the hell?) + att det stod att jag hade fått lön... lön? eh vadå lön? jag har inte jobbat på ganska många månader, vad jag kan minnas.
Men förmodligen är det väl någon slags skatt eller liknande eller vad vet jag?
577 kr är ju bättre än ingenting, jag blev iallafall glader. Pengar, pengar, pengar. :)

Betalade nyss hyran, skönt att få det gjort så fort som möjligt, så man inte slipper tänka på den. Visst det är fler räkningar som ska betalas, men det funkar. Hyran är den största och jobbigaste. Bredbandet kommer nog också snart och el-räkning om 3 månader (tror jag) & tv-licens i mars. Gött! :)
jag som oroade mig över att pengarna inte riktigt skulle räcka till, men de gör det helt klart. Visst är det knapert ibland, men det är det väl hos alla? eller? :)

Ska kolla outsiders nu! (blir nog ingen Juno sen, buhu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0