Please don't look at me like that

7 Januari 2008, måndag.

Jag är trött, funderar starkt på att hoppa in i duschen för att sen bege mig mot sängen för att kunna avnjuta en natts sömn! Hoppas bara att jag kan somna, jag måste & jag vill!

Förut åt jag & mattias Lövbiff, mums, det var supergott!
Hade ingen aning om vad jag skulle laga för mat för det kändes som om hela frysen var tom, när det snarare är tvärtom. Men det blev lyckat iallafall, bra det!

Har pluggat körskola idag, gått ganska så bra faktikst. Imorgon blir det råplugg hela dagen från det att jag kommer hem från skolan, ska plugga, plugga, plugga och åter plugga, för på Onsdag gäller det liksom! :)
Ja, jag ska skriva upp och jag är inte en sån som vägrar tala om det, kuggar man så kuggar man, so what? Alltså det är ju inte hela världen och varför skulle det vara pinsamt? Varför inte bara tala om det om någon frågar?
Visst jag kan förstå att man vill hemlighethålla uppkörningen, det kommer jag nog också göra.
Men visst, ni gör som ni vill, jag gör som jag vill! :)

Aja, nu ska jag somsagt hoppa in i duschen för att sen hoppa i säng och läsa lite körskola!

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0