Party like hell!

25 Januari 2008, fredag!

Nu inväntar jag att Caroline ska komma (även Anton & mattias), vi ska festa lite idag, nice jue!
Det blir cider och prat och dans. Senare ska vi bege oss ut på stan och för att eventuellt besöka eclipse, kanske också springa förbi Ica & Linus. Eftersom Ica ska med oss in till ecplipse är det inte omöjligt att vi springer upp där för att checka läget liksom!

Det dåliga är att det är kallt och regningt ute, jag som tyckte om regn förut, men inte längre det är bara blött, kallt och jobbigt, så det så!
Sitter nu och smaskar i mig min första cider, känner suuug och är super sugen på att dansa loss ikväll.
Och det finns väl inget bättre än att dansa & festa med min kära fisk? :)

Nehe, nu ska jag dra ett par sug i sugröret och dunka musik!

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: fisk.

wiee (: alltid kul med dans med dig

2008-01-26 @ 15:03:37
URL: http://wellyouknowme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0