One more time!

23 Januari 2008, fortfarande onsdag.

Jag har gjort klart naturkunskapsarbetet, eller kanske inte helt, men ska ordna det imorgon i skolan.
Eftersom vi inte har word på denna dator (som jag tjatar på att vi ska skaffa) så skrev jag på min mejl, därför måste det finjusteras morgon. Känns skönt att vara klar i tid.. haha!

Dagen har gått jätte sakta känns det som, vet inte varför, men det känns som om klockan skulle vara 23,00 istället för 21,23. Men det kan bero på att jag inte sovit något sen jag kom hem från skolan, för ibland gör jag det och då går dagen så fort.

Som jag skrev förut skulle vi äta kassler idag, mums det var gott.
Vi lagade till kasslern, och så hade vi pressad potatis samt svampsås som vi sedan la i en form och in i ugnen. Sen är god sallad till, mums vad gott! :)

Imorgon börjar mattias på sin praktik, så stackarn ska börja vid sju, jobbigt.
Men snart är det samma för mig så jag ska inte retas med honom, dessutom har han bara praktik tors-fre i 4 veckor så det är ju inte så jätte mycket. Men ska försöka med att gå upp i samma tid som honom så jag kan få i mig frukost någon gång, det vore bra om jag började med frukost, för det brukar vara gott!
Förresten köpte jag ett nytt te igår med hallonsmak, inte alls gott, blev så fruktansvärt besviken!
Så jag får hålla mig till mitt älskade jordgubbste, på tal om inget alls egentligen!

Nehe, funderar på att slänga mig i en varm dusch och sen krypa ner i min nybäddade säng, jag älskar när det är nya lakan och sådär, dessutom har jag ett nytt skönt täcke, mycket bra!
Har bytt laken som sagt till de vi fick i julas, fick ju 3 stycken bäddsett och nu ska vi averka det andra! :) Så fiint!

Okej, duschen väntar och ursäkta för ett ganska oengaerat och tråkigt inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0