Maybe I dream too much

28 Januari 2008, måndag.

Det är lite mer än 2 veckor tills vi åker till Gran Canaria, ska bli så skönt, ligga i värmen och njuta. Jag längtar!
Jag vet inte varför jag inte direkt "räknar" ner, utan det slog mig förut idag att det faktiskt är lite mer än 2 veckor kvar. Och 2 veckor går fort, då har jag liksom redan gått 2 veckor på praktiken. Gutt!

Jag var inne på sjukhuset idag och hämtade schemat och träffade även min handledare, verkar superbra & trevlig, skönt det. Schemat såg bra ut, fick som tur var ingen tur som gick till 24.00 eftersom det är lite jobbigt med bussar. Det senaste jag slutar är 23.00, men det ska nog gå bra tror jag! Hade inte så många A-turer (07.00-16.00 eller 07.00 till 15.00) faktiskt skönt. Så jag är mer än nöjd med mitt schema, men de sista två veckorna är inte riktigt klara än, så vi får se hur det blir, hoppas på att det inte blir så många A-turer, de är jobbigt, plus att jag är så jäkla trött om morgonarna, det kommer bli tufft, men bara man trivs. Fast dock tycker jag att man skulle få en liten slant för att man är där, behövs inte mycket, men efter någon vecka jobbar man ju där som riktig personal liksom. Men det är som det är.

Vi laddade hem en film igår som jag är sugen på att kolla på, Juno, handlar om en 16 åring som blir gravid om jag inte minns fel, den verkar bra, så hoppas på att det blir att kolla på den senare ikväll.
har kollat på harry Potter två dagar i rad nu, tror egentligen Mattias vill se femman idag, men jag vill vänta, börja tröttna på den killen (potter alltså, haha). Men vi får se, det kommer säkert sluta med att vi inte ser något alls utan bara glor på något tråkigt tv-program, haha!

Nehe, ska kolla in reklamen nu och se om det är något vettigt att handla (vårt kylskåp är nästintill tomt, kanske är max 5 varor i, haha). Funderar på om vi ska åka och handla imorgon, eller får det bli någon annan dag, vi har ju i frysen så det är ju inte jätte bråttom, men ändå! haha!

Hejsvejs!

I wanna love you forever
And this is all I'm asking of you
10,000 lifetimes together
Is that so much for you to do
Cuz from the moment that I saw your face
and felt the fire of your sweet embrace
I swear I knew
I wanna love you forever
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0