Juse give me a biiiiig bed!

15 Januari 2008, tisdag.

Tisdagen är överstökat, den har innehållt praktiska saker i sjukvården.
Har tagit puls och blodtryck så att det ska sitta sen när man går ut på APU.
Har även tagit venprover, eller snarare jag har blivit stucken av Jenny, ingen hitt!
Det gjorde asont, dessutom fick hon inte ut något blod från mig eftersom hon tryckte igenom hela nålen genom venen. Jag tog inget venprov idag, kände mig skakig efter min egna lite spruta, så jag väntar till nästa tisdag då vi ska fortsätta.
Dagen slutade runt tolv tiden, inte helt fel faktikst, jag var helt slut idag på morgonen att jag inte visste verken ut eller in! Sovit en liten stund idag, men ingen längre stund så lär somna inatt, vilket är skönt!

Imorgon ska jag dock inte till skolan, utan ska bege mig till Kalmar för att agera hårmodell.
Stina ringde mig igår (och det var evigheter sen vi snackade!!) och så frågade hon om jag kunde tänka mig att vara hårmodell så visst, varför inte? Det är färgning som står på schemat, så vi får se hur det blir! Ska iallafall bli kul att umgås med Merita & Stina, för det var verkligen evigheter sen jag snackade och såg de! Kul kul!

Veckan kommer gå hyffsat fort och på fredag åker jag till mamma för att averka ett par dagar där samt kolla in balklänning (det börjar närma sig!!). Ska även köra halkan på Måndag, jag är lite nervös men inget farligt!
Åker då hem på Måndag eftermiddag och då ska jag pussa på mattias ett par extra gånger.
Jag fattar inte hur jag ska klara mig utan honom en hel vecka när jag knappt gör det i en dag, haha!
Men det får gå. Så jag tror iallafall att Norge-projektet är ute ur mitt huvud igen.
För om det skulle bli så.. så är jag hemma typ en vecka sen åker jag iväg till Norge i två veckor och det tror jag inte jag skulle riktigt klara av, eller?

Aja nog talat om det, ska gå ut i köket och göra iordning lite smörgåsar och en kopp te för ett sedan bänka mig framför "i huvudet på Caroina Gyning".

Hejs!

image73

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0