Home sweet home!

21 Januari 2008, Måndag.

& så är jag hemma i vår mysiga lägenhet igen. Okej så mysig var den inte när jag kom hem, men det var inte jätte stökigt heller, men jag kan bara tänka mig hur det kommer bli när jag är borta en hel vecka.. haha! :)
Tågresan gick bra, men så otroligt segt, kändes som den tog 5 timmar när det i självaverket tog 2½ timme, men det var väl för att jag ville hem fort.

Körde som sagt halkan idag vilket var kul! Men jag tror nästan den sista rundan var roligast när vi fick köra helt själva utan en lärare brevid, då kände man att åh nu är det nära, snart är det så hela tiden. KÖRKORT! :)
Dock har jag haft jobbig huvudvärk hela dagen, min speceilla huvudvärk och givitvis hade jag inte med min medicin, så jag fick ta en alvedeon (som inte hjälper) och försöka vara glad.

Har precis tagit mig en dusch och huvudvärken släppte lite, men ska ta mig i säng för ett par välbehövda timmars sömn, då lär de ju släppa, förhoppningsvis!
Imorgon ska vi ta blodprov och blodtryck och allt annat skoj, senare på eftermiddagen ska jag och jenny in till Kalmar för att besöka våran apuplats, så kommer bli en lång dag imorgon - och jag som hade tänkt ta itu med städning. Men städning för det bli på onsdag istället, då jag även ska ta mig upp till mats för att boka körlektioner i mängder (eftersom jag då fått mitt schema så vi kan se hur jag har det med jobb osv).

Men ska nog gå och smörja in mig lite sen hoppa i säng och lösa ett par korsord innan jag släcker lampan.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0