Holly shiit?!

9 Januari 2008, Onsdag.

och så skriver jag en tredje gång för idag, ovanligt!
Som ni läste i mitt förra blogginlägg så klarade jag teoriprovet som jag skrev idag vid 15,00, vilket verkligen är SKÖNT! Det kan man inte sticka under stolen med!

Idag i skolan fick vi reda på att vi fått pengar till Norge, men vet inte hur mycket, men det borde vara lika mycket som de andra åren. Om det nu är så, så är det 4 personer som åker iväg och bor på hotell och jobbar på ett ålderdomshem i 2 veckor (v11-12), jag vet inte om jag vill.
Det skulle vara en jätte rolig upplevelse, men frågan är om jag skulle klara det? Puh jag är verkligen Mattias sjuk! (:
Men jag tror att jag ska söka till det ändå och är det så att jag blir "antagen" så är det väl helt enkelt meningen att jag ska dit, bara man kommer med rätt sällskap i klassen, annars vore det ju trååkigt?! (:
Aja, ska prata med lilla plutten om det, så får vi se hur det blir! :)

Nehe, ska slänga mig i duschen, sen blir det att kolla tv innan läggdags.
Buhu imorgon är det det jobbigaste dagen av alla! PUUH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0