Good luck to me, yeah!

9 Januari 2008, onsdag.

Onsdagens skoldag är avklarad, endast en lektion på onsdagar, mycket skönt!
Men bara för att jag hade sovmorgon idag vart det inget med det.
Eftersom idag är den stora Dagen med D, Gunvald ska kastreras, haha!
Skulle vara på djurkliniken redan vid kvart över åtta, så det var bara att pallra sig upp, trots att jag hellre legat kvar iallafall en timme till, men så är livet.
När jag kom hem igen var det ingen idé att sova, så jag satte mig framför datorn och gjorde i stort sätt ingenting.

Som sagt gick skoldagen ganska fort, på socialpsykiatrin håller vi på att läsa på sjukdomen depression.
Vi kollade på film samt pratade. Efteråt hade vi ett litet klassråd, sen var dagen slut.
Efter jag kommit hem så hittade jag i brevlådan VR, men jag bestämde mig för att INTE läsa den än, hade en del saker att klara av innan, så jag satte igång med att tragla faser, som gick bra.
Eftersom jag om cirkus 40 minuter ska skriva upp, vi får ser vad det leder, jag hoppas ju självklart på ett godkänt! Hoppas att ni håller tummarna för mig, jag lär skriva lite senare hur det gick. Good goodi me!

Nehe, nu ska jag sätta på mig lite smink (man måste ju tänka på att det kortet de tar idag kommer komma på körkortet, hur som haver;) haha!
Sen ska jag traska ner till det stora huset och invänta en annan person som också ska skriva upp! :)

Önska mig typ lycka till!

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: caroline

Vem va det mer än du som skulle skriva upp? :)

2008-01-09 @ 14:36:21
URL: http://wellyouknowme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0