Don't wake me up!

26 Januari 2008, lördag.

Vart ska jag börja? Ska jag börja skriva om festen igår eller om min otroligt jobba bakfylla idag?
Jag börjar med bakfyllan.

Att vakna upp sådär dagen efter brukar aldrig vara så jättekul, men idag var nog det värsta jag varit med om.
Huvudet snurrade bara jag vred på det, kunde inte sätta mig upp osv, jag mådde dåligt!
Och igår blev jag onykter och inte lite, fan jag som aldrig brukar bli så full, men igår slog det till, men kan nog bero på 7.0:orna som jag aldrig brukar dricka. Nu blir det aldrig mer sånna äckliga cidrar igen.
Varför utstätta sin kropp för sån fylla när man vet hur man mår dagen efter? jag förstår mig inte på mig själv ibland. Men efter att ha gått upp vid halv ett, ett så mådde jag lite bättre efter en stund.
Jag är dock fortfarande däven och skulle lätt kunna sova bort hela dagen och aldrig gå upp.. typ!

Festen igår var nice, vi började så smått här hemma. Alla utom jag drack delvis tequila, men eftersom jag aldrig klarar av det så struntade jag i det, då hade jag spytt rakt ut. Kan inte dricka de sen sist (när jag typ gick i sjuan/åttan och sprang in på toan och spydde efter en sup).
Runt halv elva, kvart i elva skulle vi dra ner till eclipse för att eventuellt besöka baren där.
Hörde att det var tre pers där nere, aldrig att vi betalar 50 spänn för 3 pers, nja. Vi gick iallafall in till Ica & Linus och kollade in deras lilla lya, mysig var den faktiskt! :)
Innan vi gick hörde vi att det var 20 pers där nere på eclipse, men vi struntade i det och gick vidare hem till oss igen för att fortsätta partyt, vilket de gjorde. Och det var kul. Dansade, pratade och fotade, det är fett nice! :)

Jag säger bara: tack för en toppenkväll alla! Så är'e! :)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0