Don't stop the music.. or?

7 December 2008, måndag.

Jaha, jag som skulle gå upp tidigt idag, men gjorde jag det?
Nej vaknade vid halv tolv och vi låg kvar till typ tjugo över tolv, typiskt!
Så imorgon kommer jag vara helt död, puuuh!

Sen jag gick upp har jag inte gjort något vettigt, lagat lite mat.
Mattias är iväg och umgås med Ricky lite så jag sitter här i min ensamhet.
Men ska ta mig ut på en promenad efter mitt lilla bloggskrivande.
Något jag tycker är sorgligt är att jag inte har någon musik att lyssna på, då blir det bara trist att gå.
Men jag ska önska mig en Ipod tills jag fyller år, för det är ju inte lång tid kvar! :)
Hur som helst ska jag ut på en promenad om en stund, blir att klä sig varmt! (:

Dagen kommer annars gå åt till att inte göra någonting.
Ska plugga körskola och det blir att plugga ganska HÅRT! :)
Annars blir det inget nödvändigt, egentligen borde jag städa, men det är så tråkigt och det känns som om jag alltid gör det, så jag tänker faktiskt strunta i det, så det så!

Nehe, ska ta på mig lite varmare kläder och ut på min lilla promenix.

Tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0