Don't even think about it

5 Januari 2008, lördag (exakt 5 månader kvar till student)

Jag kan ju inte påstå att jag har åstakommit så värst vidare mycket idag, som vanligt.
Blev en lång natt, vi kom inte i säng förens halv tre tiden och somnade inte förens tre tiden efter lite prat.
Vi följde nämligen John en bit på vägen igår när han skulle traska hem, så då fick jag mig min efterlängtande promenad.
Sov ganska länge idag, men hyffsat udda drömmar, vaknade vid 12.00 och blev påmind om att min tvättbörjar NU!
Så genast kasta på sig det man har närmast och sen ner i tvättstugan, det var inte mycket tvätt så det räckte med att tvätta tvåmaskiner, skönt!

Efter tvättningen har jag mestadels gått runt och varit sur, haha!
Jag har varit hungrig och då blir det lätt så att jag blir lite extra sur, men det löser sig! (:
Nu är som vanligt kvällen här och jag funderar över jullovet.
Jag har verkligen inte gjort ett SKIT, det är delvis skönt men ändå inte.
Jag hade velat göra något utöver det vanliga, åka iväg och shoppa? eller bara åka iväg över en dag någonstans.
Men det har varit samma gamla visa, känns som man knappt varit utanför ytterdörren de senaste två veckorna, vilket jag ångrar nu i efterhand!

Det är snart dags att söka sommarjobb där man sen kan tänka sig att få ett fortsatt jobb.
Jag vet nog vart jag ska söka, samma som förra året, alltså Almen.
Jag trivdes där och de gamla var urhärliga, saknar det stället ibland.
Som ni vet hade jag kunnat jobba där efter förra sommaren, för det gör nog alla som var sommarjobbare i sommras, men jag kände att jag förmodlilgen inte skulle ha ork till det, för skolan tar för mycket.
Jag kände att skolan var tvunget att gå före allt annat, för jag vet att om jag hade börjar jobba på almen, så hade skolan blivit lidande, därför har det blivit som det blivit.
Men ska iallafall söka dit i år igen, så får vi se vad som händer, ska självklart söka andra ställen också, men almen är prio 1.

Kvällen kommer som vanligt innehålla tv-tittande, vet dock inte om det är någon bra film som går ikväll eller hur det är? Vi får la se, känns som jag måste börja vända tillbaka på dygnet igen, ska upp tidigt imorgon hade jag tänkt!
På tisdag börjar vi skolan och våran sista termin, wiie! :)

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0