And so we go on

20 Januari 2008, söndag.

Det är sjukt vad tiden går fort, snart är vi inne i Februari, min månad och så många andras (:
I år fyller jag 19, vilken onödig ålder, men ändå ett steg närmare 20, åh vad jag längtar till den födelsedagen.
Min födelsedag i år kommer vara ganska mycket annorlunda mot de gågna, iår sitter jag nämligen på ett flyg och bil i stort sett hela dagen. Så att fira födelsedag blir nog inte riktigt som vanligt, men de får man ta igen dagen efter. :)

För en stund sen tog jag en välbehövd dusch och sitter nu här med mina nya kläder och börjar känna mig lite småhungrig, funderar på om jag ska gå ner och käka lite frulle, vore ganska gott faktiskt.
Gick och la mig ganska så sent igår/inatt.. klockan var nog 02.00 när jag kom isäng iallafall, sen låg jag och läste en stund (Sune ruuules:). Men somnade nästan direkt jag släkt lampan, det är bara den där nedrans halsbrännan som är jobbig. Telefonen ringde vid 05.10, då var det Mattias.. då hade han precis kommit hem från Danne. Han & John skulle äta hamburgare.. haha. Jag har sagt att han kunde ringa när han kom hem, så jag får ju skylla mig själv att jag blev väckt. Men vi pratade inte så jätte längre, kanske 10 minuter eller liknande.
Försökte sen sova, gick inte så jätte bra, haha! Men får skylle mig själv!

Idag vet jag inte riktigt vad som händer om jag ska vara ärlig, vi får väl se vad dagen erbjuder.
Mamma & P-G ska iallafall spela bridge vid två tiden, så jag får väl sitta och hänga här och typ glo, haha!
Mamma hade beställt smörgåstårta tills idag, det ska bli gott! :) Men vi har dessutom kräftor som vi måste äta, skulle ju ätit de igår igen, men det blev inte av, så ikväll blir det nog kräftor :D

Nehe, nu har de andra vaknat till liv här i huset så jag ska väl gå ner och äta frukost och invänta ett samtal från Mattias!

Have a nice daaay! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0