And so it's

20 Januari 2008, söndagkväll.

Jag är ganska trött, så funderar på att ta tag i mitt liv och lägga mig.
Imorgon blir en lång dag, ska som sagt köra halkan.
Men jag längtar tills jag åker hem vid 16.00, ska bli så sköönt att komma hem.
Har verkligen saknat min bejb och mina små katter och andra saker :)
Så får att få tiden att gå fortare funderar jag på att lägga mig, dessutom så ska man jju försöka vara pigg imorgon när man kör till Linköping, men det ska nog gå bra, jag överlever nog hur som helst liksom.

Jag som hade tänkt att jag skulle plugga nu när jag varit här, men jag har verkligen inte orkat.
Jag kan inte påstå att jag inte haft tid för det har jag haft, massor utav tid..
hade jag bara tagit tag i det så hade det mesta varit klart nu, sånt man blir sur på sen i efterhand att man var för lat.
Så alltså måste jag plugga mycket nu i veckan för att få klart vissa saker innan APUN. Aja, jag ska fixa allt, det löser sig :)

Imorgon ska jag åka tåg hem, jag tycker nog det är skönare att åka buss eller att åka kustpilen så man slipper massa byten. Imorgon är det ett byte och jag har ganska mycket att bära (om jag inte får ner allt i väskan vilket inte är så troligt), för jag har en Ikeakasse, en stor väska där balklänningen är i, min vanliga väska med kläderna i, samt en vanlig handväska, men det ska nog gå, jag brukar vara bra på att bära.
Men det är skönt att det bara är ett byta, så man slipper byta tre gånger vilket brukar vara det vanligaste.
Så jag ska inte sura, utan vara glad! :)
Är iallafall hemma i nybro vid 18.36, hoppas det inte är massa förseningar och jävulskap, sånt gillar vi inte.
Ska bli skönt att få slänga sig i sin egna säng och gosa hur mycket som helst med världens underbarste människa. Åh jag längtar verkligen.
Tänk att jag varit utan honom i 3 dagar.. hur blir det då när jag är utomlands? en hel vecka, jag hade velat att han följde med, men nu är det som det är och det kan ju vara bra att vara ifrån varann lite också!

Aja, ska nog prata lite med älsklingen på msn innan jag försöker att gå i dvala ett par timmar.

Tjarå!

Kommentarer
Postat av: fisk.

Ska inte du och mattias åka tillsammans på den resan? :o det trodde jag. vem/vilka ska du åka med? :)

2008-01-21 @ 20:46:10
URL: http://wellyouknowme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0