And it all coming back to you

1 Januari 2008, ett nytt år, nya möjligheter, nya upplevelser.
2007 har varit en höjdare och jag hoppas på att 2008 ska bjuda på ännu mer roligheter.

Jag har egentligen inte större lust och ork att skriva om gårdagens fest, men det blev trots allt bra.
Jag vill tacka er alla för en bra kväll! Tack!

Idag gick jag iallafall upp vid kvart över elva för att ta itu det absolut tråkigaste som finns, städning!
Jag städade & städade & städade, det verkade aldrig ta slut.
Efter 5 påsar med skräp, var det iallafall bortplockat alltihop och eftersom jag redan igår när vi om hem diskade det mesta var det inte så mycket som behövdes diska.
Dammsugningen och tvättningen av golvet gick fort!
Bestämde mig sen att baka lite scones såhär första dagen på året.
Halv två gick mattias upp och åt nybakade scones, mums!

Dock har vi nog båda sjuknat in i förkylning, mattias har varit sjuk sedan i torsdags i stort sett, medans mitt kom smygandes igår eftermiddag. Idag är jag skör och pillar i mig lite alvedon för att inte insjukna ännu mer.

Såå... vad ska det nya året innhålla? 2008, det jag först och främst kommer att tänka på är självfallet studenten den 5 Juni. Där emellan ser jag fram emot APUN som jag ska ha på akuten i 6 veckor, kommer bli väldigt intressant!
Förövrigt är det inplanerat en Resa till Paris i sommar med mattias + familj, hoppas på det! :)
Annars får vi helt enkelt se hur året utformar sig. Ett plus i kanten är ju sjävklart att jag får spendera ännu ett år med min älskling, det är väl det bästa? :) Jag hoppas på mycket detta år, så vi får la se! :)

Det känns som det är evigheter kvar till den 5 Juni, men faktum är att det är mindre än ett halvår kvar, alltså mindre än 6 månader, det är helt jävla sjukt. Tiden kommer rusa iväg, allt kommer gå så fort och jag känner mig stressad. Det är mycket jag ska hinna med till den 5 juni, jag har liksom bestämt att jag ska hinna med det.
Så med ungefär 5 månader kvar är det bara att ta i med hårdhandskarna i allt som ska göras, så det så!

Mattias har redan gått och lagt sig, funderar på att krypa i säng jag också och hoppas på att mitt halsont och huvudvärk släpper tills imorgon. Ikväll har vi kollat film, smiley tror jag den hette? Ingen bra film alls, urtråkig! Mattias somnade, ytterligare ett bevis på att filmen var kass.

Nog om det, ska checka runt lite, sen blir det nog sängdags.

God fortsättning på det nya året.

  
Fler bilder finns att kolla på, på min bilddagbok: JennyViklund.bilddagboken.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0