A flower when it's cut will surely die

24 Januari 2008, torsdag.

Och så är helgen här, denna vecka har gått sjukt fort.
Vi går bara en vecka till i skolan sen är det dags för APU i 6 veckor, jag ser fram emot det.
Ska bli skönt att slippa skolan i hela 8 veckor sammanlagt :) Och när vi kommer tillbaka är den bara 10 veckor kvar till STUDENT! Tänk er, 10 veckor är för fan ingenting. puuh!

Idag har skolsagen gått riktigt segt, det började bra fick reda på mitt religonsprov, VG+ precis på gränsen till MVG, blev så glad. JP sa att  jag visst kunde skriva prov om jag bara la till den sidan, så vi får väl se! :)
Dock tappade Helen bort sin mobil, eller den blev snarare stulen, låt bli saker liksom?
Hittar man något tar man det ju inte, utan man lämnar det till expeditionen eller liknande. Så resterande dagen har bestått av lektioner och letande av mobil.
Redovisade även naturkunskapen, skönt när vi inte var så många. Så nästa vecka får alla andra redovisa för hel klass, moha på er! :)
På Engelskan var i endast 3 personer: Jag, mimmi & Johanna, så vi fick en liten läxa och sen fick vi sluta, gutt!

Så nu sitter jag här och lyssnar på en sjukt bra & sorglig låt (http://www.youtube.com/watch?v=V6JIr9Qy_II) och funderar på vad jag ska göra nu, skulle vara skönt att gå ner och sola lite, men jag har inga tior tror jag, så får nog göra det imorgon. Vi får se. Det finns inget direkt jag kan göra, städat är gjort, ska iofs dammsuga lite.
Borde egentligen städa ur förrådet så jag kan hänga in min klänning där inne, men jag orkar inte. haha, laat!
Ska kolla in frysen och ta ut något som vi kan äta sen när mattias kommer hem (när han nu gör det).
Jag hatar att inte ha pengar på mobilen, verken pengar eller gratis sms, buhu i hate it! Blir ganska svårt att kommunicera då, men det ordnar sig nog!

Aja, ska försöka hitta något vettigt att göra.

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0