Tillbaka iiiiigeeeen! :(

12 Februari 2008, Tisdag.

Jag var inte ens trött idag när klockan ringde vid 04,45, inte för att jag var överdrivet pigg heller.
Men jag kände mig konstig, mådde jätte illa. Men det är något jag brukar göra när jag går upp tidigt, brukar dock gå över. Gick upp efter en stund för att göra mig iordning för dagens åkomma.
Men icke, jag kräktes och det fortsatte och fortsatte, trots att jag inte hade något att spy upp, även några droppar blod kom upp, wtf?!
Men jag är inte förvånad över detta, igår på sjukhuset var det en som kommit in med troligtvis magsjukan och var vår patient, inte för att vi var där inne så ofta, men det hände.
Även Mattias hade spytt igår och Jossan hade också spytt (Mattias var hos danne & jossan och när han kom hem spydde han).
Iallafall så ringde jag till sjukhuset och sa att jag kräkts och att jag stannade hemma idag, jippie ännu en meningslös dag och inte göra ett piss, yeah skit kul!

Mattias kunde inte somna om efter klockan ringt vid 04,45, trots att jag stängt dörren om honom och försökte vara tyst i mina klökningar. När jag skulle in och hämta täcke för att lägga mig på soffan, möts jag av mattias som står på alla fyra vid dörren och leker katt?!?! hahahahaha!
Jag fick inte lägga mig i soffan utan var tvungen att lägga mig i sängen hos honom, då säger han:
- Duu tror du att det finns någon i hela världen som varit uppe vid 05,30 och lekt katt?! Hahaha!
Jag tror han är den enda, gullet! (:
Mattias försöka somna, men gick inte alls bra, så vid kvart i sju gick han upp för att ta en promenad ner till Willys för att handla nybakta frallor och lite sånt där.
Själv somnade jag om så fort han stängde dörren och sov fram tills kvart i åtta, gick upp och fann honom sittandes vid bordet och käka frallor.
tryckte i mig en fralla, men kände att magen vände sig, dock spydde jag inte, yyyeeeaaah!
gick sedan och la oss i sängen och pratade innan han senare gick vidare mot skolan.
Själv somnade jag och sov fram till halv tolv, ganska skönt faktiskt!
Jag mår bättre, men ibland känns det som om jag måste springa och spy, för magen är helkonstig. blääurp.

Aja, ska kolla på film nu hade jag tänkt.

Sjukpuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0