Still thinking

7 Februari 2008, torsdag.

Jag kan meddela att jag mår bättre, dock rinner näsan som bara den och jag hostar endel, men det är som en helt vanlig förkylning nu, skönt att det börjar bli bättre.
Så imorgon ska jag till praktiken, första dan, eller rättare sagt första kvällen.. trots att det är en fredagskväll så ser jag fram emot det, so what, vad hade jag gjort annars? suttit hemma och glott.
Det mindre roliga är att jag börjar jobba vid 07,00 på lördag, men det ska nog gå bra.

Har precis tvättat klar och det var helt fullbokat fram till den 16:onde, så då får mattias helt enkelt tvätta (eftersom JAG åker till GRAN CANARIA då).
Jag har funderat över denna resa och jag vet att det kommer vara skönt och avkopplande, något som verkligen behövs. Men sen är det då minuset att mattias inte är med, vara utan honom i 10 dagar.. knappt jag vågar tänka den tanken, men det går bra, det måste gå bra, jag vet bara att jag verkligen kommer sakna honom.
Men det kan vara bra också, inte för att vi behöver vara ifrån varandra, men ändå. (:

Sitter just nu och väntar på att han ska komma hem från praktiken, funderar på hur dagen kommer se ut.
Vi behöver verkligen åka och handla (gjorde aldrig det igår).. men vi får se om han orkar.
Blir nog en ganska lugn dag & kväll..

Nu ska jag göra annat. Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0