Somtimes

9 Februari 2008, lördag.

Om 1 vecka bär det av till Gran Canaria, hur skönt som helst! :)

jag sitter fortfarande i morgonrock och funderar starkt på att klä på mig lite vettiga kläder.
hade tänkt att vi skulle ut och ta en promenad förut, men blev aldrig av, mattias steg upp så pass sent och jag har inte orkat klä på mig! Vi får se om det blir någon senare, dagen är ju inte slut än!

Vi måste åka och handla sen, vi har inte gjort det än, som jag har tjatat om det.
Men nu är det nästintill tomt, så det blir riktig storhandling, behövs fyllas på i de flesta förråden!
Funderar på vad vi ska äta för gott idag, blev lite sugen på tacos. Kanske kan vi smaska i oss det till melodifestivalen, ska se hur han känner för det! :)
Igår gjorde jag en hyffsat god middag, provade att göra något jag aldrig gjort innan: Kantarelldoftande fläskfilépanne, det var verkligen gott, dock ska jag hoppa över tomaterna nästa gång och ha i lite grädde.
Men man lär så länge man lever, gott var det iallafall!

Nehe, ska se om jag kan hitta mina mjukisar och någon slapp t-shirt så vi kan åka iväg och handla upp våra pengar på maaaat! (:

Ha en trevlig dag&kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0