Skit sjukdom

7 Februari 2008, Torsdag.

Nu är jag osäker på om jag ska till praktikplatsen imorgon iallafall, det börjar komma tillbaka.
Plus att jag typ är döv, hör inte alls mycket. Dessutom mår jag sämre än jag gjorde tidigare idag.
Känns som om jag kommer typ dö vilken minut som helst, eller ja nästan iallafall.
Snor som rinner, hostan som skriker och huvudet som bankar. Dessutom känner jag mig varm, ska se om jag fått feber igen, jäkla skit förkylning.
Har dessutom fått så där läskigt ont i ryggen, inte hela men på en bit av ryggen.
Men vi får se hur jag mår imorgon, som jag känner nu, känns det lika bra att stanna hemma och börja på måndag.
Sen får jag ta det som det kommer, ta igen de dagar som jag måste, finns inte så mycket mer att göra.
Men vi får se imorgon helt enkelt. fan jag vill inte vara sjuk!!

Nu börjar sjukhuset igen, dags att kila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0